طبق اطلاعات دریافت شده از صحت خبر، سرپرست فرمانداری مشهد در مصاحبه‌ای با فارس بیان کرد: مهدی نصیری در روز جاری به همراه تعدادی از افراد، با ورود به آرامگاه فردوسی اقدام به برپایی تجمع سیاسی کرده و شروع به سر دادن شعارهایی نمود.

وی ادامه داد: پس از سر دادن شعارها و ثبت تصاویر از این رویداد، نیروهای حراست آرامگاه به منظور پیشگیری از مشکلات احتمالی در نخستین اقدام به نصیری و همراهانش تذکر دادند. اما با توجه به ادامه وضعیت، مهدی نصیری و دیگر افراد به خارج از آرامگاه فردوسی منتقل شدند. هم‌اکنون، مهدی نصیری تحت محافظت در یک مکان مدیریت‌شده قرار دارد و به زودی عازم تهران خواهد شد.

مهدی نصیری نه تنها روزنامه‌نگار و نویسنده‌ای شناخته‌شده است، بلکه مسئولیت سردبیری نشریهٔ سمات را نیز بر عهده دارد. او پیشتر مدیر مسئول و سردبیر هفته‌نامه صبح و همچنین روزنامه کیهان بوده است.

اشتراک‌گذاری »