طبق گزارشات منتشر شده، مجتبی خالدی به طور مفصل توضیحاتی ارائه داد و خاطرنشان کرد: به کارگیری بالگردهای جمعیت هلال احمر باید به طور اختصاصی برای خدمات انسان‌دوستانه و عملیات امدادی صورت گیرد. در پی سوء استفاده‌های اخیر از این بالگردها در خرم آباد، رئیسی جمعیت دستور برگزاری جلسه‌ای فوری را صادر کرد.

همان‌طور که ایسنا گزارش داده، خالدی اعلام کرد: در طی این جلسه، شش مدیر به عنوان افراد متخلف شناسایی شدند که از میان آن‌ها، پنج نفر بلافاصله از سمت‌های مدیریتی خود برکنار شدند و یک نفر دیگر نیز مورد توبیخ قرار گرفت.

سخنگوی جمعیت هلال احمر همچنین افزود: در این راستا، دستورالعمل‌های مربوط به امداد هوایی مجدداً به تمامی استان‌ها ابلاغ شد.

خالدی تأکید کرد: جمعیت هلال احمر همواره بر حفظ و صیانت خدمات امدادی و انسان‌دوستانه در اقصی نقاط کشور تأکید خواهد داشت.

۲۳۳۲۳۶

اشتراک‌گذاری »