بر اساس گزارش‌های دریافتی، صبح امروز، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۴، یک انفجار قوی در بندر شهید رجایی بندرعباس به وقوع پیوست. طبق اخبار منتشر شده، این انفجار به دلیل نامشخصی در یکی از مخازن سوخت در این بندر روی داد. با این حال، مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کردند که این حادثه ارتباطی با پالایشگاه‌ها یا مخازن و خطوط توزیع نفتی مستقر در این نواحی نداشته است.

تعداد مصدومان این انفجار به تدریج در حال افزایش است.

۱۴:۱۵

تا اکنون آمار مصدومان حادثه در بندر شهید رجایی به ۲۸۱ نفر رسیده است. از این تعداد، ۶۰ نفر به بیمارستان شهید محمدی، ۴۵ نفر به بیمارستان سیدالشهدا، ۱۶ نفر به بیمارستان خاتم‌الانبیا، ۱۲۰ نفر به بیمارستان صاحب الزمان و ۴۰ نفر هم به بیمارستان خلیج فارس منتقل شده‌اند.

۱۴:۰۵

یکتاپرست اظهار داشت که آمار مصدومین حادثه به ۱۹۵ نفر افزایش یافته است و اضافه کرد: ۶۰ مصدوم به بیمارستان شهید محمدی، ۴۵ مصدوم به بیمارستان سیدالشهدا، ۱۰ مصدوم به خاتم‌الانبیا و ۸۰ مصدوم به بیمارستان صاحب‌الزمان ارسال شده‌اند.

۲۳۳۲۳۳

اشتراک‌گذاری »