طبق گزارشی از صحت خبر، محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دستوراتی صادر کرده است که بر اساس آن، تمام امکانات در استان هرمزگان و استان‌های مجاور باید با هماهنگی رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در مناطق جنوبی کشور برای ارائه خدمات درمانی سریع و مؤثر به مصدومان بسیج شوند.

اعتماد در گزارشی اشاره کرد: وزیر بهداشت همچنین بیان داشت که رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان باید خود به طور کامل بر روی اقدامات تشخیصی و روند درمانی مجروحان نظارت داشته باشد و تا زمان بهبودی کامل مصدومان، پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

با توجه به دستورات وزیر بهداشت، جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور، به بندرعباس اعزام شده است تا به‌طور مستقیم بر روند درمان و امدادرسانی به مجروحین نظارت کند.

۲۳۳۲۱۷

اشتراک‌گذاری »