طبق گزارش صحت خبر، مدیرکل بحران استانداری هرمزگان از افزایش تعداد جان‌باختگان انفجار بندر شهید رجایی به رقم ۴۶ نفر خبر داده است.

به نقل از مهر، مهرداد حسن زاده، در یک کنفرانس خبری ظهر دوشنبه به افزایش آمار فوتی‌های ناشی از حادثه انفجار در بندر شهید رجایی اشاره کرد و بیان داشت: تعداد جانباختگان آتش‌سوزی در این بندر به ۴۶ نفر افزایش یافته است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان همچنین افزود: از میان ۱۷۲ نفر مصدومان این حادثه، هزار و ۷۲ نفر پس از دریافت درمان‌های پزشکی، ترخیص شده‌اند و ۱۳۸ نفر در حال حاضر بستری هستند.

۴۷۲۳۶

اشتراک‌گذاری »