به گزارش خبرگزاری صحت خبر، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز دوشنبه ۱۸ خرداد ماه بدون اشاره به تجاوز غیرقانونی آمریکا و رژیم صهیونیستی به تاسیسات صلح آمیز هسته‌ای ایران در نشست خبری خود در حاشیه نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: از ژوئن ۲۰۲۵ به ما اجازه دسترسی به تأسیسات اصلی هسته‌ای ایران داده نشده است.

بنابر روایت تسنیم، وی مدعی شد: ایران باید به تعهدات خود عمل کند و از فعالیت‌های غیرقانونی خودداری کند.

هرگز نگفتم ایران در حال ساخت سلاح هسته‌ای است

وی همچنین در خصوص برنامه هسته‌ای ایران گفت: این سازمان (آژانس) هرگز اعلام نکرده جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت سلاح هسته‌ای است و اکنون نیز در موقعیت طرح چنین ادعایی قرار ندارد.

ادامه دارد…

۲۱۹

اشتراک‌گذاری »