به گزارش صحت خبر، اسرائیل هیوم نوشت: «یک مقام دیپلماتیک منطقه‌ای اعلام کرد که اسرائیل و آمریکا از طریق میانجی‌ها پیامی به ایران ارسال کرده‌اند مبنی بر اینکه اگر ایران مجدداً شلیک نکند، دیگر حمله‌ای علیه این کشور صورت نخواهد گرفت.»

۴۲/۴۲

اشتراک‌گذاری »