در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته سی‌ام لیگ یک فوتبال ایران، تیم نساجی قائمشهر موفق شد با پیروزی مقابل مس شهربابک، تیم دوم جدول، ضمن تثبیت جایگاه خود در صدر، صعودش به لیگ برتر را چهار هفته پیش از پایان فصل قطعی کند.

رضا عنایتی، سرمربی نساجی، در واکنش به بازگشت این تیم به سطح اول فوتبال ایران گفت: به نوبه خودم از تمام هواداران عزیز تشکر می‌کنم. کسانی که با جان و دل تشویق می‌کنند و به تیم روحیه می‌دهند. این فوق‌العاده برای تیم خوب است و انگیزه بالایی ایجاد می‌کند.

او با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش افزود: موقعیت‌های فوق‌العاده خوبی ایجاد کردیم. از تلاش بچه‌ها ممنونم که می‌دانند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند. این پیراهن هوادارانی دارد که به خاطرش همه کار می‌کنند.

عنایتی ادامه داد: از حالا به بعد برای چهار بازی بعدی آماده می‌شویم که هر کدام حکم قهرمانی دارد. امیدوارم در پایان فصل شرمنده هواداران نشویم. بازیکنان هم این مسئولیت را می‌دانند. ان‌شاءالله بتوانیم جام قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم. از مالک باشگاه که حواسش به تیم بود تشکر می‌کنم. درباره مدیرعامل صحبت نمی‌کنم چون شهاب زندی همه کار برای موفقیت تیم می‌کند.

بیشتر بخوانید: از بس محبوب بودم از استقلال بیرونم کردند/ گفتم نفرینت می‌کنم یک روز جای من زندگی کنی ببینی جنبه‌اش را داری!

اشتراک‌گذاری »