بعد از ظهر امروز سازمان لیگ با تصویب هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از بسته شدن پرونده بیست و پنجمین دوره لیگ برتر براساس جدول فعلی خبر داد.

براساس این جدول ۳ نماینده فوتبال کشورمان برای حضور در مسابقات لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا به این ترتیب می‌شوند؛ تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر به لیگ نخبگان راه یافته و نماینده سوم کشورمان که باید در لیگ قهرمانان سطح دو آسیا حضور یابد، بعد از برگزاری دیدار سه جانبه تعیین می‌شود. براین اساس در روز ۵ تیرماه پرسپولیس و چادرملو اردکان به مصاف هم می‌روند و برنده این مسابقه در روز ۸ تیرماه به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت.

اما بعد از اعلام سازمان لیگ باشگاه گل گهر دوباره به این تصمیم اعتراض کرده است.

ابوذر خواجویی‌نسب، معاون گل‌گهر گفت: ما در هیچ تورنمنتی که خارج از چارچوب مصوبات رسمی و از پیش تعریف‌شده باشد، شرکت نخواهیم کرد.

وی افزود: وقتی استقلال، تراکتور و سپاهان سهمیه گرفتند، کسی نگفت تورنمنت برگزار کنیم اما به محض اینکه نوبت به سهمیه گل‌گهر رسید ناگهان همه چیز عوض شد.

معاون گل‌گهر گفت: اگر به دنبال یک مسابقه منصفانه هستید، همان جام حذفی که قبلا برنامه‌ریزی شده و گل‌گهر هنوز در آن حضور دارد، منطقی‌ترین بستر بود.

بیشتر بخوانید: برنامه تورنمنت ۳ جانبه رسما اعلام شد/ تعیین تکلیف بیست‌وپنجمین دوره لیگ برتر و شرایط فصل جدید

اشتراک‌گذاری »