به گزارش خبرگزاری صحت خبر، مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی دیدار و بر تعهد واشنگتن به امنیت این کشور حاشیه خلیج فارس تاکید کرد.

بنابر روایت صحت خبر، دو طرف درباره اهمیت حفظ صلح و ثبات در منطقه» نیز رایزنی کردند.

تامی پیگوت سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که روبیو از رهبری امارات قدردانی و بار دیگر بر تعهد واشنگتن نسبت به امنیت این کشور عربی تاکید کرد.

روبیو که در چارچوب یک سفر منطقه‌ای شامل امارات، کویت و بحرین، وارد ابوظبی شده بود، امروز این محل را به مقصد کویت ترک کرد .

سفر منطقه‌ای وی تا فردا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

۲۱۹

اشتراک‌گذاری »