پرسپولیس بهار سال ۱۳۹۶ همراه با علیرضا بیرانوند قهرمانی در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را جشن گرفت و پیش از فرا رسیدن تابستان همان سال نیز بیرانوند به عنوان دروازه‌بان اول تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کرد.

علیرضا که این روزها هم امید اول ایران برای گل نخوردن در جام جهانی ۲۰۲۶ محسوب می‌شود، روز ۴ تیر سال ۱۳۹۶ مصاحبه جذابی با صحت خبر انجام داد که نگاه کردن دوباره به آن خالی از لطف نیست:

  • اگر می‌خواستم به پول یا حضور در فوتبال اروپا فکر کنم، باید طور دیگری تصمیم می‌گرفتم اما به قلبم رجوع کردم و تصمیمم این شد که در پرسپولیس بمانم.
  • برای این‌که تعصبم را نسبت به پرسپولیس نشان بدهم، قراردادم را تا سال ۱۴۰۰ تمدید کردم.
  • دلم می‌خواهد با پرسپولیس قهرمان لیگ هفدهم شوم و بعد از آن هم فتح لیگ قهرمانان آسیا را کنار هواداران این تیم جشن بگیرم (بیرانوند با پرسپولیس قهرمان لیگ هفدهم شد و تا فینال لیگ قهرمانان هم پیش رفت اما نتوانست فاتح آسیا شود).
  • من آدمی کاملا احساساتی هستم و معمولا روی احساس تصمیم می‌گیرم. این بار هم دقیقا بر اساس احساسات خودم در پرسپولیس ماندگار شدم. بنویسید علیرضا بیرانوند مخلص همه هواداران پرسپولیس است!

بیشتر بخوانید: کیروش: تهمت زدند که به بازیکنان دارو می‌دهم تا دوپینگ کنند/ قسم خورده بودم ایران را به جام جهانی برسانم

اشتراک‌گذاری »