پرسپولیس در روزهای ابتدایی تیر ماه سال ۱۳۹۱ درگیر پروسه انتخاب سرمربی جدید جهت حضور در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر شده بود. ماجرایی که ناخودآگاه پای علی پروین را هم به میان کشید چون محمد رویانیان، مدیرعامل وقت باشگاه از او نیز مشاوره خواسته بود.
پروین ۴ تیر ۱۳۹۱ در مصاحبهای اختصاصی با صحت خبر به نکات جالبی اشاره کرد:
- یک عده مرتب میگفتند چرا پرسپولیس درآمدزایی ندارد ولی حالا که محمد رویانیان چنین کاری کرده، بحثهای دیگری را مطرح میکنند. شما مطمئن باشید آقای رویانیان پول نفت و بنزین را خرج پرسپولیس نکرده و از بودجه دولتی برای این تیم سو استفاده نکرده است.
- ما در اواخر آذر سال ۱۳۹۰ به خاطر ارج نهادن به حرف هواداران پرسپولیس، مصطفی دنیزلی را آوردیم اما او طی ۴ مسابقه، ۱۶ گل خورد که در تاریخ بیسابقه بود! در چند دیدار افتضاح بودیم و نتایج پرسپولیس به گونهای بود که حتی جرات نمیکردیم از خانه بیرون بیاییم!
- کار الان به جایی رسیده که هواداران پرسپولیس هم البته از روی تعصب میخواهند برای این تیم سرمربی بیاورند!
- من قبلا گفتم و بازهم میگویم سرمربی خارجی تا ۱۰۰ سال دیگر هم به درد پرسپولیس نمیخورد! در آن زمان گفتند علی پروین سنگ خودش را به سینه میزند ولی خودتان دیدید که با این بازیکنان هم، سرمربی خارجی جواب نمیدهد!
بیشتر بخوانید: عابدزاده: به خاطر زانودرد قید جام جهانی را زدم/ سرمربی تیم ملی اصلا اینکاره نبود؛ هنوز نمیدانم چرا ایران را برای جام جهانی به او سپردند!