نایبرئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر اینکه دغدغه همه نمایندگان فعال شدن مجلس است، تصریح کرد: امروز هیچ اختلافی میان نمایندگان درباره ضرورت بازگشایی مجلس وجود ندارد، اما باید شرایط کشور را نیز در نظر گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در وضعیت فعلی، هرگونه تجمع یا تحصن، حتی اگر با نیت خیر باشد، میتواند زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم کند و به همین دلیل معتقدم این اقدامات در شرایط کنونی به مصلحت کشور نیست.
تنها تجمع مؤثر، حضور مردم در مراسم ملی و مذهبی است
جعفریآذر با اشاره به شرایط منطقه و ضرورت حفظ انسجام داخلی گفت: تنها تجمعی که امروز برای کشور قدرتآفرین است، حضور مردم در مراسم ملی، مذهبی، آیینهای عزاداری و مناسبتهایی است که وحدت ملی را تقویت میکند.
وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و دوگانگی در داخل کشور است و نباید با رفتارهایی که امکان سوءاستفاده از آن وجود دارد، زمینه تحقق این هدف را فراهم کرد.
این نماینده مجلس تأکید کرد: چه نمایندگانی که نامه را امضا کردهاند و چه کسانی که امضا نکردهاند، همگی خواهان بازگشت مجلس به وظایف اصلی خود یعنی قانونگذاری و نظارت هستند.
17302