به گزارش خبرگزاری صحت خبر، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، در شبکه اجتماعی ایکس به زبان انگلیسی نوشت:

ایالات متحده بار دیگر در میانه مذاکرات به ایران حمله کرد.

رئیس‌جمهور شکست‌خورده آمریکا نشان داده است که به اصول مذاکره یا آتش‌بس پایبند نیست.

 این نقض بی‌پروا آتش‌بس، همانند همیشه به عقب‌نشینی و پشیمانی از سوی آنها منجر خواهد شد.

بازی سرزنش دیگر کارساز نیست.

۲۹۲۱۸

اشتراک‌گذاری »