به گزارش خبرگزاری صحت خبر، این برنامه توسط انجمن عکاسان ایران و از سری‌برنامه‌های دوشنبه‌های عکاسی برگزار می‌شود.

عکاسی خیابانی در ایران، علاوه بر چالش‌ها و ویژگی‌های مشترک این گونه‌ عکاسی در سراسر جهان، تحت تأثیر شرایط فرهنگی، اجتماعی و شهری خاص خود نیز قرار دارد. حضور در فضای عمومی، مواجهه با سوژه‌ها، مسائل مربوط به حریم خصوصی و نگاه جامعه به دوربین، تجربه‌ عکاسی خیابانی را برای عکاسان ایرانی به موضوعی متفاوت و چالش‌برانگیز تبدیل کرده است.

در این میزگرد با حضور علیرضا معصومی، عکاس خبری، به تجربه‌ عکاسی خیابانی در ایران پرداخته می‌شود و درباره‌ فرصت‌ها، محدودیت‌ها و چالش‌های آن، گفت‌وگو خواهد شد.

شرکت در این میزگرد برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

میزگرد «عکاسی در خیابان» دوشنبه ۸ تیر ۱۴۰۵، ساعت: ۱۷ تا ۱۹ در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

59243
 

اشتراک‌گذاری »