حبیب فرعباسی، دروازه‌بان تیم استقلال که به عنوان یکی از اولین خریدهای فصل جدید به جمع آبی‌پوشان پیوسته، به دلیل احتمال جدایی قرضی خود در حال مذاکره با مسئولین چند تیم لیگ برتری است.

این دروازه‌بان که قراردادی دوساله با استقلال بسته، بنا بر نظر سرمربی تیم، ریکاردو ساپینتو، به احتمال زیاد به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل خواهد شد تا تجربه بیشتری به دست آورد.

به نظر می‌رسد فرعباسی مذاکرات ابتدایی را با چند باشگاه لیگ برتری آغاز کرده است. تراکتور که پس از محرومیت علیرضا بیرانوند نتوانسته جایگزین مناسبی برای او پیدا کند، یکی از گزینه‌های جدی برای جذب قرضی این دروازه‌بان است. همچنین، گل‌گهر سیرجان نیز پس از جدایی محمدرضا اخباری به دنبال استخدام یک دروازه‌بان است و گفته می‌شود که مذاکراتی با فرعباسی و مسئولین استقلال برگزار کرده است. علاوه بر این، شایعاتی درباره احتمال بازگشت فرعباسی به تیم سابقش، ملوان انزلی، نیز به گوش می‌رسد.

باید منتظر ماند و دید که این دروازه‌بان در نهایت پیراهن کدام تیم را در لیگ برتر فصل آینده به تن خواهد کرد؛ فعلاً فرعباسی در تمرینات آبی‌پوشان حضوری فعال دارد.

اشتراک‌گذاری »