به گزارش صحت خبر، محمد حسین درودی بیان کرد که موضوع پرونده مهدی نصیری به مسائل انتظامی ارتباط داشته است. وی همچنین اشاره داشت که مهدی نصیری که در آرامگاه فردوسی در مشهد دستگیر شده بود، اکنون آزاد شده است.
به نقل از تسنیم، سید حسن حسینی، که سرپرست فرمانداری مشهد است، در مصاحبهای با خبرنگاران توضیح داد که دلیل دستگیری مهدی نصیری، انجام شعار و فیلمبرداری در آرامگاه فردوسی بوده است. او عنوان کرد که نصیری به همراه چند نفر دیگر فعال سیاسی، در آرامگاه فردوسی حضور یافته و در یک تجمع سیاسی شروع به شعار دادن کردهاند.
حسینی افزود: در حین شعار دادن، مهدی نصیری اقدام به فیلمبرداری نیز کرده است. ماموران حراست آرامگاه برای جلوگیری از بروز مشکلات به او و همراهانش تذکر دادند، اما متاسفانه هیچ توجهی به این تذکرات نشد و در نهایت مامورین حراست مجبور شدند مهدی نصیری و همراهانش را از آرامگاه خارج کنند.
۴۷۲۳۶