بر اساس گزارشی از شرق، مهدی محمودیان یکی از فعالان سیاسی به زندان منتقل شد تا حکم خود را سپری کند. امروز صبح، این فعال سیاسی تماس تلفنی دریافت کرد و از او خواسته شد تا خود را معرفی کند. اتهام او «فعالیت تبلیغی علیه نظام» اعلام شده است. به غیر از دوران حبس، مجازات‌های جانبی نیز برای او وضع شده که شامل دو سال ممنوعیت عضویت در احزاب و گروه‌ها، دو سال منع استفاده از گوشی‌های هوشمند و همچنین دو سال ممنوعیت خروج از کشور می‌باشد.

اتهامات مطرح شده علیه محمودیان به واکنش او به تکذیب اولیه گزارشی از «ضیا نبوی» مربوط به شیوع ساس در زندان‌ها مرتبط است. تا کنون، مهدی محمودیان حدود ۹ سال دوران حبس را پشت سر گذاشته است.

۲۳۳۲۳۳

اشتراک‌گذاری »