براساس گزارشی از صحت خبر، ماندن در وضعیت سرما، بارش برف و باران به همراه مدیریت مصرف سوخت موجب شده است که ادارات و مدارس در برخی از استان‌ها فردا (۲۳ بهمن) تعطیل شوند.

گلستان:

با توجه به تصمیم کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان و اطلاعات ارائه شده از سوی سازمان هواشناسی کشور درباره برودت هوا، به منظور پایداری شبکه، تمام ادارات دولتی، مدارس، آموزشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به استثنای مراکز امدادی و درمانی نظامی و انتظامی در روز سه‌شنبه ۲۳ بهمن تعطیل خواهند بود.

خراسان شمالی:

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی از تعطیلی تمامی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات استان در روز سه‌شنبه به دلیل سرما و تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه مدیریت انرژی خبر داد.

خراسان جنوبی:

طبق مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی استان و جهت هماهنگی با سیاست‌های مدیریتی ملی و لزوم مدیریت مصرف گاز، تمامی ادارات دولتی، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در روز سه‌شنبه ۲۳ بهمن ماه تعطیل خواهند بود. با این حال، شعب کشیک بانک‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند و خدمات در مراکز امدادی، درمانی و خدماتی به روال عادی خواهد بود. این تعطیلی همچنین شامل مراکز آموزشی، باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی خصوصی نیز می‌شود.

مازندران:

در تمام ادارات و بانک‌های استان مازندران به جز مراکز امدادی، درمانی و خدماتی، تعطیلی اعلام شده است. فعالیت مدارس و مراکز آموزش عالی به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

سمنان:

تمامی ادارات دولتی، مؤسسات آموزشی، مدارس، تمامی شعب بانک‌ها و شهرداری‌های استان سمنان به جز مراکز امدادی و درمانی که طبق اعلام قبلی آماده‌باش هستند، فردا تعطیل خواهند بود.

خراسان رضوی:

به دنبال تصمیم کارگروه مدیریت مصرف انرژی در استان خراسان رضوی، کلیه ادارات دولتی، مؤسسات عمومی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به جز مراکز امدادی و درمانی و شعب منتخب بانک‌ها در روز سه‌شنبه ۲۳ بهمن تعطیل خواهند بود. آموزش در مدارس به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و خدمات در مراکز امدادی، درمانی و خدماتی نیز به صورت عادی ادامه خواهد یافت.

۴۷۴۷

اشتراک‌گذاری »