به نقل از صحت خبر، علی احمدنیا، رئیس شورای اطلاعرسانی دولت در پلتفرم اجتماعی ایکس نوشت: «شب گذشته، دکتر سیمایی، وزیر علوم، از طریق تماس تلفنی با رئیس زندان اوین، تأیید کرد که وزارت علوم و سازمان سنجش به متقاضیان آزمون ارشد و دکتری اجازه حضور در تمامی ندامتگاهها را دادهاند.
در لیستی که به وزیر علوم ارائه شده، ۶ متقاضی در روزهای امروز و فردا از محیط زندانهای مختلف در این آزمون شرکت خواهند کرد.
آقای ضیا نبوی یکی از افرادی بود که صبح امروز به مرخصی آمد تا در حوزه اصلی آزمون حضور یابد.»
۴٧۴٧