براساس گزارش صحت خبر، سید جلال ملکی در مصاحبهای با ایسنا از وقوع یک آتشسوزی در ساعت ۱:۳۳ بامداد امروز در یک پژوهشکده واقع در خیابان بنیهاشم خبر داد.
وی افزود: بلافاصله ۶ ایستگاه آتشنشانی به همراه تمامی تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند. در طبقه سوم ساختمان، که مختص به سالن همایش بود، کارگران در حال انجام فعالیتهای جوشکاری و عمرانی بودند و به دلیل ریختن مذاب جوشکاری روی قسمتهای زیرین که شامل صندلیها و کفپوشها میشد، آتشسوزی رخ داد.
ملکی اظهار داشت: این آتشسوزی تنها محدود به سالن همایشها بود و آتشنشانان با ورود به داخل، موفق شدند تا آتش را کنترل کرده و از گسترش آن به سایر بخشها جلوگیری کنند.
سخنگوی آتشنشانی تهران تصریح کرد که در این حادثه هیچگونه مصدومیتی گزارش نشده و پس از تخلیه دود و ایمنسازی محل، ساختمان در ساعت ۹:۲۵ صبح امروز به مسئولان مربوطه تحویل داده شد.
۴۷۲۳۶