مطابق با گزارش صحت خبر و اطلاعات ارائه شده از سوی سازمان اورژانس کشور، در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۲۶ اسفند، ۴۲ نفر در محل حوادث متأسفانه جان خود را از دست داده‌اند. این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته، تعداد فوتی‌ها ۳۷ نفر بوده است. علاوه بر این، طی همین دوره زمانی، ۳۷۸۶ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند که در مقایسه با ۳۳۲۰ مصدوم سال قبل، نشان‌دهنده افزایش قابل توجهی است.

نگاهی به آمار روز گذشته (۲۶ اسفند ۱۴۰۳) نیز گویای افزایش نگران‌کننده تصادفات می‌باشد. در این روز، ۱۷ نفر جان خود را در محل حادثه از دست داده و ۱۸۴۷ نفر توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

این آمار هشدار می‌دهد که با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز، میزان حوادث در جاده‌ها در حال افزایش است. بنابراین، به رانندگان توصیه می‌شود با رعایت سرعت مطمئنه، حفظ فاصله ایمن و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از بروز چنین حوادث تلخی جلوگیری نمایند.

233233

اشتراک‌گذاری »