طبق گزارشات منتشر شده، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ (فاتب) از بازداشت یکی از اراذل و اوباش فعال در منطقه دربند که در روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت) در پارک نفس به نزاعی خونین دست زده بود، خبر داد.

به نقل از تسنیم، سرهنگ سعید راستی، مدیر مرکز عملیات پلیس تهران بزرگ (فاتب)، به بازداشت یکی از اراذل و اوباش منطقه دربند اشاره کرد.

وی تصریح کرد: پس از وقوع یک نزاع خونین و دسته‌جمعی بین تعدادی از اراذل و اوباش در پارک نفس واقع در دربند در تاریخ ۱۳ فروردین (در روز طبیعت)، یک مرد به شدت زخمی شد و پس از عمل جراحی، نیاز به پیوند دست پیدا کرد. همچنین یک زن نیز در اثر تیراندازی این اوباش مجروح شد و وضعیت جسمانی وی وخیم گزارش شده است.

سرهنگ راستی ادامه داد: بلافاصله بعد از دریافت خبر این نزاع، تیم عملیاتی پایگاه یکم سازمان اطلاعات فاتب را مأمور رسیدگی ویژه به این پرونده و شناسایی عاملان آن کردیم.

مدیر مرکز عملیات فاتب افزود: با بررسی‌های میدانی و فنی دقیق، ضارب اصلی شناسایی شد. مشخص شد که متهم برای فرار به یکی از شهرهای مرزی رفته و قصد خروج غیرقانونی از کشور را داشته است. ولی با اعزام تیمی از مأموران حرفه‌ای به محل اختفای او، این فرد پیش از اینکه مرز را عبور کند و در حال هماهنگی با قاچاقچیان برای فرار باشد، دستگیر و به تهران انتقال یافت.

وی در ادامه با اشاره به عواقب این جنایت گفت: اقدام این فرد شرور صدمات جبران‌ناپذیری به قربانیان وارد کرده و بدون شک تبعات سنگین قضائی در انتظار او خواهد بود.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: اراذل و اوباشی که می‌خواهند از دست پلیس فرار کنند، نباید تصور کنند که محدوده فعالیت ما تنها به تهران محدود است؛ تمامی نقاط کشور برای آنان امنیتی نخواهد داشت. همچنین از مردم درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه رفتار شرارت‌آمیز، موضوع را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

۲۳۳۲۱۷

اشتراک‌گذاری »