بر اساس گزارش صحت خبر، سرهنگ علی رضایی، که رهبری پلیس راه شمال استان کرمان را برعهده دارد، اعلام کرد: امروز صبح، در ساعت ۷، در کیلومتر ۱ جاده ریگان به نرماشیر، یک وانت تویوتا سوخت بر به دلیل انحراف به سمت چپ به خودروی سواری پراید که حامل ۵ معلم بود، برخورد کرد.
رئیس پلیس راه کرمان شمال با اشاره به این حادثه اظهار داشت: دو نفر از معلمان در این سانحه دچار شکستگی در دست و پا شدند و بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شده و در حال دریافت درمان هستند.
در پایان، رئیس پلیس راه شمال کرمان تأکید کرد: کارشناسان پلیس راه در حال بررسی و تحلیل دلیل دقیق این حادثه هستند.

۲۳۳۲۱۷

اشتراک‌گذاری »