طبق گزارش صحت خبر از مرکز رسانه قوه قضائیه، دادستانی تهران به دلیل انتشار مطالبی در فضای مجازی، اعلام جرم علیه مدیر پیشین مرکز بررسی‌های استراتژیک در دولت دوازدهم را آغاز کرده است.

پس از آنکه این مدیر سابق در شبکه اجتماعی ایکس مطلبی را منتشر نمود، دادستانی تهران اقدام به اعلام جرم نمود.

در نتیجه، یک پرونده قضایی برای این فرد ایجاد شده است.

۴۷۲۳۶

اشتراک‌گذاری »