بر اساس گزارش صحت خبر، بعد از انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی که در آن مشاهده می‌شود یک معلم در مدرسه‌ای واقع در ناحیه یک کرمانشاه، به وکالت از خود دست به ضرب و شتم دانش‌آموزان پایه هشتم زده است، این حادثه واکنش‌های جدی از سوی آموزش‌وپرورش را به همراه داشت.

روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش ناحیه یک کرمانشاه در واکنش به خبرنگار فارس خاطرنشان کرد: پس از انتشار این ویدیو تألم‌برانگیز و رفتار نادرست یکی از دبیران با دانش‌آموزان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار مسئولان ذی‌ربط قرار گرفت. طبق بررسی‌های اولیه، فرد خاطی شناسایی شده و پرونده‌اش برای بررسی و اتخاذ اقدامات قانونی به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان آموزش‌وپرورش ارجاع شده است.

روابط‌عمومی ناحیه یک آموزش‌وپرورش در کرمانشاه اعلام کرد: هرگونه رفتار خارج از ضوابط و مقررات آموزشی توسط این اداره به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد شد و نهاد آموزشی با هرگونه تخطی از اصول تربیتی و اخلاقی بر اساس مقررات مناسب برخورد خواهد کرد. اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه همواره خود را متعهد به حفاظت از کرامت دانش‌آموزان اعلام کرده و در راستای حقوق آنان، هیچ تلاشی را بی‌نتیجه نمی‌گذارد.

۴۷۴۷

اشتراک‌گذاری »