بر اساس گزارش صحت خبر از اطلاعات آنلاین، در فروردین ماه سال ۱۳۴۴، دولت جدید تحت رهبری امیر عباس هویدا اقداماتی جدی جهت کاهش فساد در مؤسسات دولتی آغاز نمود.

روزنامه اطلاعات در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۴۴، گزارشی از اظهارات سخنگوی دولت وقت را منتشر کرد که حاکی از برخورد جدی با فساد در ساختار شهرداری تهران بود. برای مشاهده نکات کلیدی این اظهارات و تصویری از مدیران تازه شهرداری تهران در سال ۱۳۴۴، ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

دهه ۴۰؛ رشوه‌بگیران در شهرداری تهران/ وزارت کشور وارد ماجرا شد

دهه ۴۰؛ رشوه‌بگیران در شهرداری تهران/ وزارت کشور وارد ماجرا شد

دهه ۴۰؛ رشوه‌بگیران در شهرداری تهران/ وزارت کشور وارد ماجرا شد

دهه ۴۰؛ رشوه‌بگیران در شهرداری تهران/ وزارت کشور وارد ماجرا شد

دهه ۴۰؛ رشوه‌بگیران در شهرداری تهران/ وزارت کشور وارد ماجرا شد

۴۷۲۳۶

اشتراک‌گذاری »