طبق گزارش صحت خبر، مازیار غلامی اعلام کرد: با استناد به تجزیه و تحلیل الگوهای جوی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، در پنج روز آتی، آسمان استان تهران به صورت کمی تا قسمتی ابری خواهد بود و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

به نقل از مهر: بر اساس هشدار سطح نارنجی تاریخ ۱۴۰۴/۲/۳، در این مدت به ویژه در روزهای جمعه و شنبه، برخی ساعات شاهد افزایش سرعت باد و وزش باد شدید خواهیم بود که منجر به وقوع گردوخاک در سطح استان، به‌ویژه در نواحی نیمه جنوبی و غربی می‌گردد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که ابرناکی افزایش یابد و احتمال رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده در برخی نواحی، به ویژه در ارتفاعات، وجود داشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که روز جمعه، دما در استان تهران به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

توصیه می‌شود که ساکنان، به ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان، نسبت به این وضعیت جوی هوشیار باشند و از تردد غیرضروری هنگام وزش باد شدید و گردوخاک پرهیز کنند.

۲۳۳۲۱۷

اشتراک‌گذاری »