براساس گزارش صحت خبر، سرهنگ «قدرت حیدریزاد» اعلام کرد: پس از دریافت گزارش از مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در مورد وقوع یک نزاع در ورودی بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام، بلافاصله نیروهای کلانتری ۱۳ برای بررسی اوضاع به محل حادثه اعزام گردیدند.
طبق گزارشی از ایرنا، وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد که تعدادی از افراد به دلایل نامشخص با استفاده از چوب و چماق در حال نزاع هستند و این موضوع موجب برهم زدن نظم عمومی در محوطه بیمارستان شده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع و برای جلوگیری از ادامه درگیری و حفظ آرامش عمومی، مأموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضائی به سرعت اقدام به شناسایی افرادی که در این نزاع دخالت داشتهاند، کردند.
سرهنگ حیدریزاد خاطرنشان کرد: پس از شناسایی هویت چهار نفر از متهمان اصلی نزاع، مأموران در یک عملیات هدفمند و سریع موفق به دستگیری این افراد در مکانهای مخفی آنها شدند.
وی همچنین به تحقیقات ابتدایی از متهمان اشاره کرد و گفت: این افراد در اعترافات اولیه خود ضمن ابراز پشیمانی، دلیل درگیری را اختلافات شخصی قبلی عنوان کردند.
فرمانده انتظامی ایلام در پایان تأکید کرد که پلیس بهصورت جدی با متخلفان نظم عمومی و مرتکبین جرایم خشن برخورد خواهد کرد و تصریح کرد: چهار متهم دستگیر شده پس از تکمیل پرونده مقدماتی و طی مراحل قانونی، به دستگاه قضائی جهت رسیدگی و صدور مجازات ارجاع داده شدند.
سرهنگ حیدریزاد اظهار داشت: پلیس در راستای دفاع از حقوق مردم و بهخصوص مبارزه جدی با جرایم خشن، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و به شدت با افرادی که قصد برهم زدن امنیت و نظم جامعه را دارند، برخورد خواهد کرد.
۲۳۳۲۱۷