طبق گزارش صحت خبر از ایرنا، هفته پیش معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از شناسایی و دستگیری یک مظنون خبر داد که با سوءاستفاده از لباس ماموران شهرداری به چندین کودک تعرض کرده بود.
سرهنگ مرتضی نثاری اعلام کرد که این مظنون که با پوشیدن یونیفورم شهرداری و دادن قرص به کودکان، به ۵ کودک زیر ۱۵ سال تجاوز کرده است.
در این خصوص، امروز/شنبه/ مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران اعلام کرد که شرکت حریمبان و شهربان به این فرد شکایت کردهاند.
براساس این گزارش، به تازگی خبری درباره تعرض یک جوان ۲۷ ساله به تعدادی از کودکان در تهران منتشر شده است که واکنشهای عمومی را به دنبال داشته است.
پس از اقدام قضایی و دستگیری این فرد در جنوب شرق تهران و شهرستان پرند، لباسهای مربوط به ماموران شهرداری در آن محل کشف گردید.
در تحقیقات پلیس آگاهی تهران درباره این پرونده و اطلاعرسانی به نهاد نظارتی شهرداری، موضوع به شرکت شهربان و حریمبان ارجاع شد. پس از بررسیهای حقوقی، مشخص گشت که این فرد هیچگونه رابطه استخدامی با شرکت شهربان و حریمبان و به تبع آن با مدیریت شهری نداشته و به طور غیر قانونی با خرید و سوءاستفاده از لباسهای ماموران شهرداری به فریب و ربودن قربانیان اقدام نموده است.
شرکت شهربان و حریمبان شهرداری تهران علیه این مظنون با اتهام جعل هویت و پوشیدن لباس رسمی ماموران شهرداری بدون مجوز و به قصد فریب دیگران در دادسرای ۳۷ تهران شکایت کرده است.
۲۳۳۲۳۳