طبق گزارشی که صحت آن تایید شده، سخنگوی اورژانس در ارتباط با جزئیات درمان مصدومان حادثه‌ای که در بندر شهید رجایی رخ داده، اطلاعاتی ارائه کرد و نیز افزود که اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام گردید.

بابک یکتاپرست، سخنگوی اورژانس کشور، در مصاحبه‌ای با فارس اعلام کرد: بالگرد اورژانس هوایی لارستان به سوی بندر شهید رجایی به پرواز درآمد تا به مصدومان رسیدگی کند.

وی در ادامه افزود: تعداد آمبولانس‌ها به ۱۵ دستگاه افزایش یافته و همچنین ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس از لارستان، هرمزگان و فارس به محل حادثه اعزام شده‌اند.

یکتاپرست با اشاره به افزایش تعداد مصدومان حادثه انفجار در بندر شهید رجایی، اعلام کرد که آمار مصدومان به ۱۹۵ نفر رسیده است. او خاطرنشان کرد: ۶۰ مصدوم به بیمارستان شهید محمدی، ۴۵ مصدوم به بیمارستان سیدالشهدا، ۱۰ مصدوم به بیمارستان خاتم‌الانبیا و ۸۰ مصدوم به بیمارستان صاحب‌الزمان منتقل شده‌اند.

۴۷۲۳۶

اشتراک‌گذاری »