به نقل از خبرگزاری صحت خبر، روزنامه ایران گزارش داد:

شب پنجشنبه ۴ اردیبهشت، مسئولان کلانتری در مناطق جنوبی تهران با بازپرس پرونده تماس گرفتند و از وقوع قتل یک مرد جوان اطلاع دادند.

تحقیقات اولیه نشان داد که چهار جوان سوار بر موتورسیکلت با مقتول درگیر شده‌اند و یکی از آنها با چاقو اقدام به قتل کرده است.

در گام نخست، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته محل حادثه پرداختند و موفق به شناسایی هویت متهمان شدند. اما متوجه شدند که عامل اصلی قتل خود را به مرز رسانده و به صورت قاچاقی به کشور ترکیه رفته است.

در حین ادامه تحقیقات، خبر رسید که متهم به دلیل عذاب وجدان به ایران بازگشته و خود را تسلیم کرده است.

او در طول تحقیقات عنوان کرد: «من قبل از حادثه، مقتول را نمی‌شناختم. در شب وقوع حادثه با دوستم بودم که او در حین عبور از کنار ما به ما ناسزا گفت. به همین خاطر درگیر شدیم و دوستانم نیز به ما پیوستند. هدف من این نبود که او را بکشم، بلکه قصد داشتم او را تنبیه کنم، اما به طور ناخواسته با چاقو او را کشتم. بعد از آن به شکل غیرقانونی از کشور فرار کردم، ولی عذاب وجدان مرا وادار کرد تا به ایران بازگردم.»

با اعترافات متهم و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، متهمان به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند.

۲۷۳۰۲

اشتراک‌گذاری »