طبق گزارش پایگاه خبری صحت، صبح روز گذشته، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۴، یک انفجار مهیب در بندر شهید رجایی واقع در بندرعباس روی داد.

از زمان وقوع انفجار آمار مصدومان و فوت‌شدگان به شکل فزاینده‌ای در حال افزایش است.

۰۸:۱۰

مدیرکل بحران هرمزگان اعلام کرد: تعداد جانباختگان در این حادثه به ۱۸ نفر رسیده است. همچنین آمار مصدومان از مرز ۸۰۰ نفر فراتر رفته است.

۰۰:۲۰

وزیر کشور اظهار کرد: متأسفانه شش نفر دیگر به تعداد فوتی‌ها اضافه شده و در حال حاضر تعداد جانباختگان به ۱۴ نفر افزایش یافته است. در این واقعه، حدود ۷۵۰ نفر مصدوم شده‌اند.

۲۳۳۲۳۳ 

اشتراک‌گذاری »