طبق گزارش خبرنگار مهر، جمیله سلیمیزاده، مدیر خدمات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اعلام کرد: از مجموع ۱۲۰۵ مصدوم این حادثه، ۲۲۳ نفر همچنان در بیمارستانها بستری هستند. همچنین، ۶ نفر برای دریافت درمانهای تخصصی به بیمارستانهایی در خارج از استان اعزام گردیدند. متأسفانه، چهار نفر از این مصدومان بهدنبال جراحات شدید فوت کردند و ۹۷۲ نفر توانستند ترخیص شوند.
وی ادامه داد: دیروز روزی پرمشغله برای ما بود، اما امروز وضعیت تقریباً در وضعیت ثبات قرار دارد. همه مجروحان در مراکز درمانی بررسی و تکلیف آنها مشخص شده است و خدمات پرستاری در حال ارائه میباشد.
سلیمیزاده افزود: پرستاران در هرمزگان، بهویژه در بندرعباس، با تمام وجود در این بحران ایفای نقش کردند و از جان و دل اقدام نمودهاند.
۲۳۳۲۳۶