بر اساس گزارشات معتبر، سردار سعید دادگر در مصاحبه‌ای با خبرنگاران بیان کرد: عصر روز گذشته، به دنبال تیراندازی شکارچیان غیرمجاز و وقوع قتل یکی از محیط بانان در پارک ملی گلستان، بلافاصله یک تیم ویژه و حرفه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری قاتلان تشکیل شده و به محل حادثه اعزام گردیدند.

به نقل از فارس، فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان افزود: با تلاش های بی‌وقفه و اقدامات تخصصی صورت گرفته، دو مظنون در این پرونده در یکی از روستاهای شهرستان کلاله دستگیر و به مرکز پلیس منتقل شدند. سردار دادگر همچنین تأکید کرد: تحقیقات درباره جزئیات این پرونده در حال پیگیری است و به‌زودی نتایج آن اعلام خواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

اشتراک‌گذاری »