بر اساس گزارشی از روزنامه خراسان، قاضی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مراجعه کرد زیرا نیروهای انتظامی خبر دادند که جوانی ۳۶ ساله که در شب گذشته در تالار جشن عروسی زخمی شده بود، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که درگیری در یکی از تالارهای عروسی اتفاق افتاده است. گروهی از بستگان «میرعلی-د» (مقتول) در گوشه‌ای از بیمارستان تجمع کرده بودند و از وضعیت او بی‌خبر بودند. آن‌ها از فوت این جوان به دلیل آثار ناشی از ضربه چاقو آگاه نبودند. به همین دلیل، قاضی با شروع تحقیقات خود از میان این افراد، متوجه جراحت حاکم بر پهلوی راست پیکر جوان ۳۶ ساله شد.

در این میان، یکی از نزدیکان مقتول به قاضی صفری گفت: در داخل تالار در حال جشن عروسی بودیم که به دلیل تأخیر در سرو شام، درگیری آغاز شد. ناگهان جوانی به نام «ع-ر» چاقو را به پهلوی راست «میرعلی» زد. من نوع چاقو را ندیدم، اما هیچ فرد دیگری چاقو نداشت.


در حالی که فرزندان مقتول نیز «ع-ر» را به عنوان ضارب پدرشان شناسایی کردند، متوجه شدیم که متهم نیز به دلیل جراحت با سلاح سرد در بیمارستان بستری شده و تحت درمان قرار دارد. قاضی ویژه قتل با او تماس گرفت و قبل از آنکه خبر مرگ جوان ۳۶ ساله به خانواده او برسد، سوالات اولیه را مطرح کرد. اما «ع-ر» روایتی عجیب را برای قاضی بیان کرد و به شدت درگیری در جشن عروسی را انکار کرد. او گفت که قربانی زورگیری موتورسواران بوده است. او ادامه داد: دو جوان سوار بر موتورسیکلت به من حمله کردند و برای زورگیری به من چاقو زدند!

به گزارش مذکور، جسد با دستور قاضی به پزشکی قانونی مشهد ارسال شد تا علت دقیق مرگ مشخص شود و تحقیقات برای بررسی دوربین‌های مداربسته همچنان ادامه دارد.

21302

اشتراک‌گذاری »