به گزارش صحت خبر، در شرایطی که یکی از شروط پایان جنگ میان ایران و آمریکا شمول آتشبس در لبنان اعلام شدهاست، اسرائیل ساعتی پیش ضاحیه جنوبی بیروت را هدف حملات خود قرار داد.
بر اساس گزارش الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر و ییسرائیل کاتس، وزیر جنگ رژیم اسرائیل با صدور بیانیهای این حمله وحشیانه به پایتخت لبنان را تائید کردند.
در این بیانیه آمدهاست: «ارتش اسرائیل حملهای را علیه اهداف حزبالله در حومه جنوبی آغاز کرد … ما زیرساختهای حزبالله در حومه جنوبی را با دقت هدف قرار دادیم …اسرائیل حملات علیه خود را تحمل نخواهد کرد.»
در حال تکمیل …
۴۲/۴۲