به گزارش صحت خبر،علی رزازی، سخنگوی استانداری تهران، درباره وضعیت اتباع خارجی در استان گفت: رویکرد مدیریت استان، ساماندهی حضور اتباع بر اساس قوانین و مقررات موجود است. 

ایسنا در خبری نوشت: او اعلام کرد: طی ماه‌های اخیر ۱۵۵ محل تجمع و استقرار اتباع غیرمجاز در نقاط مختلف استان شناسایی شده و اقدامات قانونی برای برخورد با این موارد در حال انجام است. 

رزازی افزود: افرادی که مدارک قانونی و اقامتی معتبر دارند می‌توانند مطابق دستورالعمل‌های اعلام‌شده از خدمات آموزشی و اداری بهره‌مند شوند. 

به گفته او، ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع نیز صرفاً برای دارندگان مدارک معتبر و از طریق سازوکارهای تعیین‌شده انجام خواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

اشتراک‌گذاری »