آغاز جنگ موجب تعطیلی رقابت‌های لیگ بیست و پنجم شد و سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، فدراسیون فوتبال اعلام کرد هفته‌های باقیمانده این پیکارها برگزار نمی‌شود چون فرصت کافی برای انجام چنین کاری وجود ندارد.

بعد از ابلاغ این بیانیه و البته اصرار جدی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر ملاک قرار گرفتن جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، استقلال به عنوان نماینده نخست کشورمان راهی لیگ نخبگان آسیا شد و از اواخر تابستان در این عرصه به میدان می‌رود اما فدراسیون فوتبال به رغم اعتراض شدید برخی بازیکنان و مدیران باشگاه استقلال، هنوز حاضر نشده استقلال را به عنوان قهرمان لیگ بیست و پنجم معرفی کند. اتفاقی که جدا از بحث اعتباری، از نظر مالی هم برای چند بازیکن این تیم ضرر قابل ملاحظه‌ای به ارمغان می‌آورد!

برخی نفرات استقلال شروطی در قراردادشان قید شده بود که به موجب آن اگر این تیم قهرمان لیگ برتر می‌شد، مبالغی اضافه دریافت می‌کردند و ظاهرا پیرامون جام حذفی هم بندهای مشابهی وجود داشته است ولی جام حذفی که از بین رفت و لیگ برتر نیز به این سرنوشت دچار شد تا استقلالی‌ها از دریافت مبالغ مندرج در این بندهای قرارداد خود محروم شوند.

این نکته شاید به لحاظ مالی به نفع باشگاه استقلال باشد ولی علی تاجرنیا و سایر مدیران باشگاه بارها از قهرمان اعلام نشدن استقلال در لیگ بیست و پنجم ابراز نارضایتی کرده اند.

بیشتر بخوانید: امیدوارم علیرضا بیرانوند با اسم استقلال بازارگرمی نکند/ بزرگترین اشتباه عابدزاده، پیوستن به پرسپولیس بود

اشتراک‌گذاری »