در اواسط بهار سال ۸۲ هنگامی که منصور پورحیدری و جواد زرینچه به یک مدافع جوان و گمنام به نام امیرحسین صادقی در ترکیب ثابت استقلال بازی دادند، کمتر کسی فکر می‌کرد او فیکس تیم ملی شده و دو جام جهانی را هم تجربه کند.

صادقی پس از سالیان متمادی حضور در استقلال و البته چند رفت و برگشت به تیم‌های دیگر، روز ۳ تیر سال ۱۳۹۶ طی گفت‌وگوی اختصاصی با صحت خبر از خداحافظی خود با استقلال صحبت کرد:

  • از کسی ناراحت نیستم و اتفاقا خوشحال هم هستم. در واقع وقتی طرفداران استقلال خوشحال باشند، من هم حالم خوب است. الان هم نمی‌خواستم حرف بزنم اما یکی دو نکته‌ای بود که باعث شد سکوتم را بشکنم.
  • آقایان بعد از شکست سنگین استقلال در جام باشگاه‌های آسیا مقابل العین (همان دیداری که استقلال با نتیجه ۶ بر یک بازی را واگذار کرد) اسم من را در رسانه‌ها مطرح کردند و می‌خواستند این کار را بکنند و بعدا بگویند امیرحسین حاضر نشد به استقلال برگردد و با پیکان قرارداد بست! به همین دلیل مصاحبه کردم تا بگویم با اسمم بازی نکنید.
  • استقلال با این همه ادعا و پتانسیل، الان ۴ سال است که قهرمانی نیاورده و این نکته اصلا قابل هضم نیست.
  • دست روی دلم نگذارید و اجازه بدهید در غم خودم بسوزم و بسازم. در استقلال خیلی اتفاقات رخ می‌داد که به اسم من تمام می‌شد. تیم نتیجه نمی‌گرفت یک عده می‌گفتند کار امیرحسین صادقی است، وقتی تمدید کردم آقایان گفتند مصدوم بوده ولی به ما نگفته و…
  • مجموع این اتفاقات باعث شد تا به این نتیجه برسم که صراحتا در صحت خبر بگویم از استقلال خداحافظی می‌کنم و دیگر هیچ‌وقت پیراهن تیم محبوبم را بر تن نخواهم کرد. امیرحسین صادقی الان در بین بازیکنان کنونی استقلال بیشترین سابقه را دارد و تنها بازیکن استقلال است که در دو جام جهانی حضور داشته اما به رغم این کارنامه، با کوله‌باری از غم و اندوه خداحافظی می‌کنم تا استقلال از آمدن یا نیامدن من ضربه نخورد. امیدوارم طرفداران استقلال من را حلال کرده باشند.
  • امیرحسین صادقی غریبانه به استقلال نیامد ولی غریبانه از استقلال می‌رود. آقایان خیالتان راحت باشد، این شما و این استقلال. این شما و این باشگاهی که فکر می‌کنید ارث پدری‌تان است!

بیشتر بخوانید: بیرانوند: مطمئن باشید پرسپولیس ما هیچ‌وقت غروب نمی‌کند/ باید مجسمه علی پروین را بسازیم

اشتراک‌گذاری »