لیگ چهاردهم در حالی به پایان رسید که استقلال ششم شد و بازیکنان ملی‌پوش این تیم به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند! انتقاداتی که خسرو حیدری را خیلی آزار داد.

خسرو در روز ۳ تیر سال ۱۳۹۴ مصاحبه‌ای مفصل انجام داد و بسیاری از ناگفته‌های لیگ چهاردهم را در صحت خبر علنی کرد:

  • پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، فرصت کافی برای استراحت نداشتیم و در شرایطی به لیگ برگشتیم که از آمادگی لازم برخوردار نبودیم.
  • امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم گاهی اوقات از ملی‌پوشان انتقاد می‌کرد و جایگاهش کاملا مشخص بود اما بعضی از اطرافیان او اصلا در حدی نبودند که بخواهند از ما انتقاد کنند. این رفتار روی عملکرد هواداران تاثیر می‌گذاشت و به خاطر همین حرکات، به ما می‌گفتند بی‌غیرت! در واقع این شعارها از خود تیم به روی سکوها رفت.
  • قبل از جام ملت‌های ۲۰۱۵ باید با استقلال خوزستان بازی می‌کردیم و در تمرین مصدوم شدم. هر کسی جای من بود قاطعانه می‌گفت بازی نمی‌کنم ولی خسرو حیدری با همان پای مصدوم به خوزستان رفت و بازی کرد. منتی سر کسی ندارم اما این را گفتم تا خاطرنشان کنم بعضی اوقات هواداران یادشان می‌رود بازیکنان چه کارهای بزرگی کرده‌اند.
  • امیر قلعه‌نویی در همان برهه که گفتم، حساس شده بود که شاید من نخواهم برای استقلال بازی کنم و هدفم حضور در تیم ملی است اما مقابل استقلال خوزستان بازی کردم تا حسن نیت خودم را نشان بدهم.
  • بازی با آرژانتین می‌توانست تاریخ‌سازترین مسابقه تیم ملی ایران باشد ولی چون در آخرین لحظات گل خوردیم و باختیم، قضیه از یاد مردم رفت.
  • ایمون زاید اصلا بازیکن خوبی نبود و دیدید که خود پرسپولیسی‌ها هم در پایان لیگ یازدهم عذرش را خواستند ولی اشتباهات ما در دربی بهمن سال ۱۳۹۰ باعث شد تا بازیکن بزرگی به چشم بیاید. در واقع ما خودمان ایمون زاید را بزرگ کردیم.

بیشتر بخوانید: کیروش: تهمت زدند که به بازیکنان دارو می‌دهم تا دوپینگ کنند/ قسم خورده بودم ایران را به جام جهانی برسانم

اشتراک‌گذاری »