امیرحسین محمودی ستاره ۱۹ ساله سرخپوشان تهرانی که با حضور در اردوی آنتالیا کنار ملی پوشان حضور داشت بعد از خط خوردن از سوی امیر قلعه نویی اردوی این تیم را ترک نکرد و همراه با دیگر خط خورده‌های حاضر در آن اردو به مکزیک رفت تا در کنار هم تیمی‌هایش حضور داشته باشد.

امیرحسین محمودی حالا همراه با اعضای تیم ملی به واشنگتن رفته تا برای مسابقه روز شنبه مقابل مصر همراه با هم تیمی‌هایش مشغول تمرین باشد. هرچند او قادر به حضور در مسابقات جام جهانی نیست.

در تازه‌ترین تصاویر ارسالی از فدراسیون فوتبال مربوط به تمرین آخر تیم ملی در شهر واشنگتن امیرحسین محمودی هم در حال تمرین کنار هم تیمی‌هایش دیده شد.

تصویر جدید محمودی از واشنگتن در تمرین تاکتیکی تیم ملی پیش از دیدار با مصر

محمودی بازیکنی است که با توجه به درخشش خوبش در نیم فصل دوم  شاید اگر امروز در تهران بود کادر فنی پرسپولیس برای دیدار حساس جمعه 5 تیر مقابل چادر ملو از او استفاده می‌کرد. فوتبالیستی که ظرف این مدت برخلاف دیگر هم تیمی‌هایش در پرسپولیس همواره مشغول تمرین و مسابقه بوده و شاید نسبت به هم تیمی‌هایش در بهترین وضعیت می‌توانست مقابل چادرملو به میدان برود.

بیشتر بخوانید: مخالفت آمریکا با درخواست تازه ایران؛ ریکاوری در مکزیک

اشتراک‌گذاری »