با پایان یافتن کار تیم ملی هاییتی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶، دوره مرخصی ۱۴ روزه دوکنز نازون آغاز شد و او تعطیلات خود را استارت زده است. تعطیلاتی که فیفا برای تمام بازیکنان حاضر در جام جهانی مد نظر قرار داده و هیچ باشگاهی نمی‌تواند بازیکنانش را ملزم به عدم استفاده یا کاهش آن بکند.

پس از شروع جنگ و تعطیل شدن لیگ بیست و پنجم، دوکنز نازون از ایران رفت و کاملاً در اختیار کادر فنی تیم ملی هاییتی قرار گرفت تا فرصت حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ را از دست ندهد. اتفاقی که سرانجام برایش رخ داد و مهاجم سیه‌چرده استقلال توانست در معیت تیم ملی کشورش به بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال جهان برود اما بامداد چهارم تیر ۱۴۰۵ به وقت تهران کارش در آن عرصه تمام شده و باید دوباره به مسابقات باشگاهی بازگردد.

طبق قوانین فیفا نازون ۱۴ روز پس از پایان آخرین مسابقه خود در جام جهانی فرصت استراحت دارد و اگر تمایلی برای فسخ قرارداد نداشته باشد و بخواهد در لیگ بیست و ششم نیز پیراهن استقلال را بر تن کند، باید حداکثر تا ۱۹ تیر امسال خود را به سهراب بختیاری زاده در تهران معرفی نماید. البته این بازیکن مختار است که صرفا با رضایت خود، زودتر از این تاریخ نیز به تمرینات استقلال بازگردد.

در ماه‌های فروردین و اردیبهشت شایعات زیادی پیرامون احتمال فسخ قرارداد دوکنز نازون با استقلال مطرح شده بود اما هنوز شکل واقعیت به خود نگرفته و این مهاجم فعلا در زمره بازیکنان استقلال محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: امیدوارم علیرضا بیرانوند با اسم استقلال بازارگرمی نکند/ بزرگترین اشتباه عابدزاده، پیوستن به پرسپولیس بود 

اشتراک‌گذاری »