کریم باقری بعد از شکست پرسپولیس مقابل چادرملو در بازی پلی آف انتخابی لیگ قهرمانان آسیا دو در تورنمنت سه جانبه گفت: متاسفانه بد بازی کردیم و بازی را باختیم، زمانی که تیم می‌بازد کل باشگاه باخته است و نمی‌شود همه چیز را گردن بازیکنان انداخت.

مربی پرسپولیس افزود: در این یکی دو سال پرسپولیس شرایط خوبی نداشت، تعویض مربی و بازیکن باعث شد این شرایط ایجاد شود، امیدوارم برنامه‌ریزی صورت بگیرد که پرسپولیس جایگاه خوبی داشته باشد.

باقری درخصوص مذاکره پرسپولیس با اسکوچیچ تصریح کرد: متاسفانه تیم مربی داشت و این حواشی به تیم ضربه زد.

بیشتر بخوانید: عالیشاه و پورعلی‌گنجی نمی‌خواهند از پرسپولیس بروند؟/ قرارداد اوسمار تمام شده و اسکوچیچ گزینه‌ ماست/ بازیکنان مدعی تیمی که ۳ جلسه تمرین کرده را نمی‌توانند ببرند

اشتراک‌گذاری »