تیم فوتبال چادرملو یزد روز گذشته در بازی نخست پلی‌آف تعیین سهیمه لیگ قهرمانان آسیا ۲ مقابل پرسپولیس به برتری ۲ بر یک دست یافت و حریف گل‌گهر سیرجان شد.

با وجود اینکه مسئولان گل‌گهر اعلام کرده بودند در هیچ تورنمنتی شرکت نمی‌کنند، اما قرار است تمرینات این تیم برای بازی با چادرملو از امروز (شنبه) در زمین الیاف تهران آغاز شود. تمرینات این تیم بدون حضور بازیکنان خارجی برگزار خواهد شد.

مدیران گل‌گهر به بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده است، اعلام کرده‌اند دیدار با چادرملو آخرین بازی فصل محسوب می‌شود و باید در تمرینات شرکت کنند، باید دید که آیا این اتفاق می‌افتد یا نه. 

دیدار گل‌گهر – چادرملو قرار است ساعت ۱۹ دوشنبه ۸ تیرماه در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شود.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۱ – چادرملو ۲/ شکست تلخ سرخ‌ها در پلی‌آف انتخابی آسیا

اشتراک‌گذاری »