به گزارش صحت خبر،رئیس پلیس راهور منطقه ۱۲ تهران اعلام کرد: با اعلام آماده‌باش صددرصدی از بامداد جمعه تا صبح سه‌شنبه، از بسته شدن کامل تمامی ورودی‌های تهران از روز جمعه خبر داد.

کانال تلگرامی چندثانیه در خبری نوشت: وی گفت: با پیش‌بینی حضور ۱۵ تا ۲۰ میلیون نفری، هیچ خودرویی از شهرستان‌ها اجازه ورود به پایتخت را نخواهد داشت و زائران فقط با مترو وارد شهر می‌شوند.

۲۳۳۲۱۷

اشتراک‌گذاری »