به گزارش صحت خبر، «بتزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران را بزرگ‌ترین تهدید برای این رژیم خواند و گفت تل‌آویو باید به‌ تنهایی علیه موشک‌های ایرانی که موجودیت رژیم را تهدید می‌کنند، وارد عمل شود.

به گزارش صحت خبر، وی در ادامه گفت‌وگوی خود با رادیو رژیم صهیونیستی، خواستار خلع سلاح حماس و حزب‌ الله شد و گفت حزب الله و حماس باید سلاح خود را تحویل دهند.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی همچنین بر توسعه پروژه‌های شهرک‌سازی تاکید کرد و گفت شهرک‌سازی در کرانه باختری، نوار غزه و جنوب لبنان تقویت خواهد شد.

310310

اشتراک‌گذاری »