استقلال تمرینات خود برای لیگ بیست و ششم را استارت زده و با توجه به بیانیه باشگاه، سهراب بختیاری زاده مشغول آماده سازی تیم جهت حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر است که قطعاً در مرداد ماه استارت می‌خورد.

آبی پوشان در حالی تمرین می‌کنند که غیبت ۴ بازیکن این تیم به وضوح قابل مشاهده بوده و آنها زیر بار حضور در ارهای تاکتیکی نرفته‌اند. ابوالفضل جلالی، محمد حسین اسلامی، آرمین سهرابیان و علیرضا کوشکی نفراتی هستند که در کارهای تاکتیکی ‌پوشان حضور پیدا نمی‌کنند و تاکید دارند وقتی با باشگاه قرارداد نبسته‌اند، هرگز ریسک حضور در جمع سایرین را نمی‌پذیرند چون اگر در خلال برگزاری تمرینات پیش فصل مصدوم شوند، هیچ قراردادی با استقلال ندارند و نه تنها دستمزدی به آنها تعلق نمی‌گیرد بلکه به احتمال فراوان حداقل تا نیم فصل بیرون گود باقی خواهند ماند روی همین اصل در ساعات جداگانه مرینات انفرادی شامل دویدن و کار با وزنه را انجام می‌دهند تا از شرایط مطلوب جسمانی فاصله نگیرند اما تاکید کرده‌اند تا وقتی استقلال با آنها تمدید نکرده و یا رسماً اعلام عدم نیاز نکند، همراه با سایر بازیکنان مشغول به کار نخواهند شد.  نکته جالب توجه اینجاست که جلالی و کوشکی تا همین چند ماه قبل عضو تیم ملی بوده و حتی شانس حضور در جام جهانی را هم داشتند

مدیران استقلال تصمیم گیری پیرامون این نفرات را به سهراب بختیاری زاده واگذار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس اگر می‌توانست، ما را می‌برد و در همان تورنمنت چهار جانبه قهرمان آسیا می‌شد

اشتراک‌گذاری »