حمید درخشان می‌گوید هرگز به استقلال نباخته؛ نه فقط در دربی و با پرسپولیس، که با پیکان، شهرداری تبریز، داماش گیلان و شاهین بوشهر هم آبی‌های پایتخت را شکست داده است.

مهمان من‌تومن صحت خبر به بهروز رهبری‌فرد گفت: اگر یادت باشه اون بازی دربی که ۲-۱ بردم هم قلعه‌نویی سرمربی استقلال بود؛ امیر قلعه‌نویی که تا قبل آن به پرسپولیس نباخته بود!

این بخش از صحبت‌های درخشان را در ویدیوی زیر می‌بینید. اما اگر می‌خواهید با جزئیات بیش‌تر و کامل‌تر ببینید دقیقه ۴۶:۵۰ لینک روبه‌رو را باز کنید: ویدیوی کامل قسمت ششم| من‌تومن با حمید درخشان

اشتراک‌گذاری »